Monday, April 23, 2007

utebliven framgång.

återigen har jag varit lat och inte orkat uppdatera så ofta.
men jag kämpar på som vanligt.

tyvärr måste jag dock erkänna att jag inte ser resultaten jag hoppats på. vid det här laget var jag ju helt säker på att jag iallafall skulle ha fått nåt erbjudande om att jobba som kalsongmodell. men tydligen går ett sexpacksprojekt inte alltid enligt tidsplanen. det är något jag fått lära mej den hårda vägen. många tårar och mycket tandagnisslan har det blivit framför badrumsspegeln den senaste tiden.

hursomhelst. i helgen åker jag på träningsläger till göteborg. då planerar jag även att ta lite bilder samt väga mig på den officiella projektvågen.
så håll ögonen öppna efter helgen, då det kommer vara smockfullt med nytt hett material här på bloggen.


dagens mat-intag:

-3 potäter
-dillkött med sås
-paprika
-mango
-pizzasallad
-en leverpastejostochskinkmacka

1 comment:

Anonymous said...

maste kolla:)